mandag 18. april 2011

Konfirmasjons forbredelser


Vi har konfirmant i år, og de siste ukene har gått superfort. Men jeg tror
vi har det meste under kontroll.
Fikk det litt travelt i helga, følte liksom jeg hadde litt dårlig tid.
Men etter en liten oppsumering så har jeg alt
 under kontroll..heldigvis.




I går var Elise og jeg å handlet inn pynt til den store dagen. Og
 fargene på bordet blir mørkelilla og sølv.
Alt er valgt av henne.




Vi handlet alt på Trægården på Ranheim..utrolig mye lekkert der altså.
Også får du mange tips om hvordan du kan pynte.
De hadde blant annet brettet servietter som slips..kjempemorsomt
om man har en gutt som skal konfirmeres.




Disse telysestakene er mormors gamle kakeformer. Jeg trodde
det var min søster som hadde de, men jeg ble
 kjempeglad da jeg fant de i min kjeller.
Jeg har de i fire forskjellige fasonger, her ser du to av dem.
Tror de blir superfine å ha på bordet.




Her er hun i lek med lillebror, litt morsomt bilde. Han ser ut som
et spøkelse..hehe. Vanskelig å stå stille sjø..




"Jepp...jeg vet..hun er ei flott jente."
Sier mamma..og er temmelig stolt av sine fine unger.


Klem fra Hege


3 kommentarer:

Fru Haugen Klingen sa...

Kjempefint pynt dere har kjøpt, det blir sikkert utrolig fint :) Klart har du ei flott jente ;)

Heddas gode grunner sa...

Greit å la konfirmanten selv få lov til å være med å bestemme! :) Det blir nok et fint bord!

Hyggelig at du ville være med i min give-away!

Riktig god påske!
-Hedda-

Mamsens hus sa...

Det er en stund siden jeg hadde konfirmanter i huset.
Men det var mye å styre med før den store dagen, men så moro når dagen kom. :)
Mamma hjerte er veldig stolt da. :)
Ha en fin kveld!