fredag 8. april 2011

Skattejakt i kjelleren


Tok en liten tur i kjelleren en dag..mye rart der gitt..he he
Trenger ikke dra på loppemarked jeg vet du.
Og jeg fant jeg fant..




En lampe vi fikk i bryllupsgave.
Synes den passet veldig bra i kjøkkenvinduet mitt.
Litt godt å komme seg ut av den mørke
kjelleren tror jeg,
den har vært der nede noen år nå.




Husket å ta et før bilde til og med,
ikke værst.
Litt mørke kanskje..men om du ser godt etter så får
du kanskje til å se forskjellen  ;-)


Klem fra Hege

3 kommentarer:

Jentan på landet sa...

Ja, det er utrolig hva man finenr når en rydder. Det er ikke bestandig man trenger å bruke penger for å få det fint. Ha en fin helg.

Tino sa...

Så koselig lampe, ja det er gøy når slikt dukker opp.
Takk for hyggelig hilsen hos meg.
Ønsker deg en fin helg videre!
Klem T

Tessa sa...

Hei. Hadde noe lignende selv og putta ledningen oppi en plastpose, tapet rundt og tok av skjermen. Sprayet med hvit grunning fra Europris i 4 lag, ble kjempefint.