onsdag 6. juli 2011

Sommerfugler på glass


Er de ikke søte, mine små
hekla sommerfugler.




Fant jo oppskrift på disse søte små,
og måtte jo bare prøve.

De er super enkle,
og super søte
synes jeg da :-D.




De flakset litt rundt og
slo seg til rette
både her og der.





De tok seg til og med en liten hvil på
lysfatet mitt.




Min døttre sier:
Si meg mamma...hva skal du med alle
de derre blomstene og
sommerfuglene.
Nja..vet ikke helt enda, men søte er de ;-)


Ønsker alle en flott sommerkveld.

Klem Hege


8 kommentarer:

Fru Haugen Klingen sa...

Hehe...ja, hva skal du med alle disse? Neida, de var kjempefine og jeg gleder meg virkelig til å lære meg å hekle :) Men det må som sagt bli Hekling for Dummies :)

Klæm te dæ søtami <3

Tovepia sa...

Skikkelig søte sommerfugler:O)..og dekorative var de også!!
Artig å pynte med når det er sommer.
Nyt kvelden, klem fra meg;)

H. sa...

Helt bedårende !!!
Du har jo vært skikkelig produktiv i det siste, spørs om ikke du må få deg en liten Epla butikk "www.epla.no) - der kunne du solgt de, eller her på bloggen din ;)

Tro hva blir det neste du finner på, jeg følger spent med !

Ciao

Synnøve sa...

Så nydelig sommerfugler du har heklet:)
Begynn og selg de du:))

Klem Synnøve

Anonym sa...

Hei.
For noen nydelige sommerfugler
du har heklet. Velkommen som følger hos meg nr 300 til og med.
Klem Mette.

Jentan på landet sa...

Kjempe fine sommerfugler i fine sommerfarger. De pynter sikkert opp i hjemmet tenker jeg.

Vårt lille hjem sa...

Selge sommerfugler..det høres jo litt skummelt ut. Men kanskje en gang. Akkurat nå er jeg i startgropa med hekling igjen..å d e arti..
Hege

Ann sa...

Kjæmpesøte sommerfugler.. De pynter opp og var veldig dekorative.. Kos deg fotsatt i sommerkvelden.. klæm