søndag 2. oktober 2011

Rosa måned

Her hos meg blir denne måneden rosa.
Grunnen er at oktober er viet
Rosa Sløyfe aksjonen.

Har selv opplevd brystkreft på nært hold,
med to familiemedlemme
 som har vært rammet av sykdommen.

Så derfor jenter..

støtt Rosa Sløyfe aksjonen-
bær en sløyfe
i oktober

vi vet aldri hvem som blir rammet neste gang.



Men heldigvis er det gode prognoser for brystkreft..
men det er viktig at den blir oppdaget tidlig.
Forskningen er kommet langt, og det oppdages stadig nye og
bedre metoder for å behandle denne formen for kreft.

Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke er flink nok til å undersøke
brystene mine.
Og jeg tror grunnen er at jeg rett og slett er redd for å finne noe.

Og den unnskyldningen er ikke bra i det hele tatt.
Det vet jeg så altfor godt.


Så kjøp en Rosa Sløyfe i dag



God søndag

Klem fra Hege


3 kommentarer:

Shy sa...

Viktig sak.
Eg er som du, lite flink til å kjenne etter, tenk om eg finn noko....huff!

Snertne sneller og små nøster sa...

Det er en sak jeg absolutt støtter :-)

Ha det godt - klem Siv

H. sa...

Støtter denne saken, ja !

Du burde gå å ta mammografi, jeg gjør det annet hvert år, og føler meg veldig trygg med det ;)

Ha en god dag !