torsdag 26. mai 2011

Nymalte og freshe vinduer

Endelig fikk jeg tid til å vise dere bilder av mine
nymalte vinduer.
Og jeg er kjempefornøyd.

Men først vil jeg vise dere et bilde av den nye "stil"
for vegg..hehe..




Neida..dette er stueveggen som er revet etter vannskaden vår.
På denne langveggen kommer det ny
tapet. Er jo så masse å velge i, men den vil hverfall bli lys.
Kanskje med noe transparent mønster, tror
kanskje det kan bli pent.




Masse lys ja..hehe..
Ble litt mye lys her, men måtte bare vise helheten.
Får litt bedre inntrykk liksom.




Spisestue vinduene..litt mye motlys her også,
men dere ser hvor lyst det ble.







Ble kjempefornøyd selv hverfall.

En av de andre "fordelene" ved vannlekasjen
er at vi slipper å male taket selv.
Vi hadde tenkt å få det gjort uansett i år,
men pga fargeforskjellen det blir
på taket når de legger nytt panel etter skaden, så
må de jo nesten male det så alt blir likt..
ikke sant..

Ønsker mine lesere en riktig fin
aften, setter veldig
stor pris på
alle de fine kommentarene
dere legger igjen..

TUSEN TAKK

Klem fra Hege

1 kommentar:

Dreamgirl sa...

Så fint det ble. Mye lysere enn det var før. Vi malte våre også, men de trenger nok en touch-up igjen