torsdag 30. juni 2011

Litt stille...

...fra meg for tiden, men det har vært full fart den siste uka.
Og da blir det liten tid til blogging altså..

Grunnen er at min kjære søster og hennes
tre barn har vært her i en uke.
Vel og merke har de vært hos mamma,
men når jeg ikke har
vært på jobb så har jeg prøvd å
få tid med dem.


Hennes to største er jo jevngammel med min yngste,
og de tre guttene har det supert sammen.


Ellers så skjer det litt på vannskade fronten.
Hull i vegg og tak tettes

ENDELIG..

Lei av at stua ser sånn ut..




Og badet blir ikke ordnet før i august.
Har endelig funnet noen som
gjør jobben til en grei pris.
Har fått to anbud..
med en prisforskjell på femti...50 tusen..
Myti pæng det..

Ønske alle en flott kveld

Klem fra Hege


3 kommentarer:

Tove Haugen Klingen sa...

Savne dæ :(

H. sa...

Så hyggelig å få sett familien !

Wow, ja, det var litt av en forskjell i pris, bare pass på at de er seriøse, så går det nok bra - skjønner du er lei av å ha stuen sånn....

God helg til deg Hege og dine kjære - Ciao

Fru Haugen Klingen sa...

Ny bloggadresse:
http://www.haugenklingen.blogspot.com

KOM INNOM!!!