lørdag 17. desember 2011

Enda et sjal...med lue


Jeg har hatt tid til litt strikking innimellom jobbing, vasking, julegave
shopping, pynting, baking, handling og forkjølelse.
Ja på fredag måtte jeg bare legge inn årene og gå hjem fra jobb.
Vondt i halsen, snørrete nese og feber er ikke det beste
når du skal forholde deg til hundrevis av folk på shopping. Å jobbe i butikk
kan være en prøvelse i disse dager, og når formen ikke er
på topp...ja da sier det seg selv.



Nok syting...hehe...snufs...ATSJO..

Jeg har fått til nok et sjal...og jeg hadde litt garn igjen så jeg fikk
til ei lue med rose på også.
Dette skal jeg ikke ha selv...det blir en gave.


Stemningsbilde fra stua vår i kveld...tatt fra min faste bloggplass.


Ha en fin lørdagskveld

En uke igjen til julekvelden jenter

4 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

Ååå så fine strikkeplagg!! Heldig er den personen som får dette til jul:)
Og koselig julestemning hos deg! Røde detaljer som gir meg rette stemningen;)
Nyt de siste dagene før jul!

Klem fra Hanne:)

Fru Haugen Klingen sa...

Åååå...Så fint skjerf og lue! Flink du altså!

Håper formen din er bedre slik at du kommer raskt tilbake på jobb. Savner deg vettu...

Klem fra Fru Haugen Klingen

Snertne sneller og små nøster sa...

Så fine de ble :-) Har måtte melde pass på jobb jeg også, og er litt spent på hvordan det blir denne siste uka før jul....

Fint stemningsbilde fra stua di :-D

Ha en fin søndag - klem Siv

Lene sa...

du e så flink Hege, va skikkelig fint! :)