søndag 4. desember 2011

Sjal


Her er sjalet ferdig som jeg begynte på
tidligere i høst.


Det er strikket i babyull og er bare helt
hærligt varmt. Og jeg har brukt det mye etter at jeg
fikk det ferdig. Helt klart vinterens favoritt.


Det gikk veldig fort å strikke, for jeg brukte
tykke pinner..nr 6 tror jeg.

Etterpå heklet jeg en enkel kant rundt hele
sjalet. Og det "gjorde" liksom hele sjalet på en måte.

Og det var hos "Jattes lille drømmeverden" at jeg fikk ideen.
Hun har strikket flere slike sjal.

Klem Hege



3 kommentarer:

Synnøve sa...

Så fint sjal du har strikket.
Likte fargen veldig godt jeg:-)
Ha en fin ny uke
Klem

Mona sa...

Koselig blogg du har. :)
Sjalet var lekkert.

Kom gjerne på besøk til meg, og bli gjerne følger, det er trivelig. :)

Klem fra Mona

Jatte sa...

Hei hei,

Så moro å se at du ble inspirert til og strikke sjal! Jeg elsker mitt, å mange får slike under treet denne julen, håper de blir like fornøyd;)

Ha en fin Søndag,
Klem Jatte!