mandag 23. mai 2011

Jeg har..

...malt og malt i hele helga.
Og du verden så mye arbeid det var.
Skulle ikke tro det da, det var jo bare noen lister liksom.


Og jeg er kjempefornøyd.
Stua ble jo helt ny jo..
som min kjære sa.




Ha strøket gardiner i kveld og malt kjøkkenvinduet.
Rakk ikke det i helga sjø.
Med ett strøk til så blir det perfekt der også.


Men bilde da..tenker du kanskje.
Joda..det kjæm det også.
Har rett og slett ikke rukket det.
Også vil jeg jo at det ska se bra ut, når jeg
skal vise der fram..hehe..


Ha en flott kveld

Hege


2 kommentarer:

Tessa sa...

Å, jeg er så spent:) Gleder oss til bilder, Sikker på at det blir kjempeflott når alt kommer på plass. Klem fra Tessa

Helen sa...

Så flink du har vært !

Blir moro å se det ferdig resultat - flotte roser du viser oss da;)

Ciao