fredag 9. mars 2012

Happy Birthday to me...


Yes...det er min dag i dag.
Det vil da si at jeg er ett år eldre enn i går...hmm...
Det vil da altså si at jeg er...41...

Hjelp...
Nå går det altså bare en vei
og det er

n
e
d
o
v
e
r

Ansiktet henger
Puppene henger
Rompa henger
Alt henger


Ser ut som om tyngdekraften vinner


Rynkene kommer


Den skjønne ungdomstiden er over...
og du er kanskje ikke like vakker som du en gang var.
Tidens tann har...eee...satt seg...eee...satt sine spor mener jeg.



Tiltross for at det meste henger og slenger og rynkene kommer,
så er det noe som er uforandret
nemlig

humoren

Takk og lov for at noe er inntakt og uforandret.


Hilsen en ekte førtis
skål for meg ;)

Har funnet bildene på google

7 kommentarer:

Fru Haugen Klingen sa...

Gratulerer med dagen snuppa mi :) Klæm

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hahaha.....litt av nokre bilder!!!
Gratulerer so mykje med dagen din♥
Klem frå Mette.

Petrus og Petrine sa...

Gratulerer med dagen, kjære deg!

Petrine klem

Fjellets datter sa...

Gratulerer med dagen...håper du har hatt en strålende dag..tross forfallet!
Ha ei fin helg.
Klem fra Kristin

LindaS sa...

Gratulerer med dagen Hege <3

Klem

Synnøve sa...

Gratulerer med dagen:-)
Håper du har hatt en fin dag. og det og være i 40årene,er bare fint.
Morsomme bilder du viser:-)
Jeg har bursdag i morgen og er 5år eldre en deg:-)

Klem Synnøve

Shy sa...

Gratulerer med overstått! 40 er ingen alder....;)