tirsdag 27. mars 2012

Idag våknet...

...jeg til helt nyyydelig fuglesang fra skogen.
Åååå...dette bare måå være årets
beste vårtegn.
Hadde ikke lyst til å stå opp i det hele tatt
egentlig...ville helst bare ligge
å nyte fuglesangen.



Selv om det regner ute i dag også, så
lot ikke småfuglene seg merke
av det. For jeg tror de ønsker vår like mye
som oss andre.

Fordelen med regn er snøen forsvinner...for her
jeg bor er det enda mye snø.
Men ser det minker masse fra dag til dag,
heldigvis :)

Ha en flott dag,
og nyt alle vårtegn du kan finne.

Klem Hege

Bildet fant jeg hos google

5 kommentarer:

~Laila~ sa...

Ja er det ikke deilig å høre fuglene, våkner så mye bedre når de synger :)
Ligger ikke snø her lenger, heldigvis. Men jeg er sååå lei av regn og blir nesten litt irritert når jeg ser værvarselet...uff!!
Når skal vi få sola og varmen de sør har da? Takker for at det som kommer ned ikke er snø iallefall ;)
Ha en fortryllende dag
Klem Laila

Fru Haugen Klingen sa...

Jaaa...det regner, men bedre at det kommer som regn og ikke snø ;)
Satser på at regnet gjør seg ferdig for en stund nå da, er jo alltid lov til å håpe ;)

Ha en fantastisk dag Hege :)

Klem fra Fru Haugen Klingen

Trollmora sa...

Er det vårtegn å være skrekkelig kaffetørst? For om det er det så er det vår her også..... :) hihi

Vårt lille hjem sa...

Du fikk iallefall meg kaffetørst ;)...vårtegn eller ikke ;)

Petrus og Petrine sa...

Hyggelig med VÅR... :)
Og med lysere dager !

Ha det fint!

Petrine :)