onsdag 14. september 2011

Jeg må bare fortelle..


...siste nytt..
..vi har hatt en ny vannlekasje..
Jepp..et er helt sant.
Det skjedde for noen uker siden,
men orket ikke helt å dele det med dere.
For jeg tror det på mange måter
rant litt over for mor en stund her.

Ja nå er dere vel spente tenker jeg?

Det var ikke kjøkkenet, som  kanskje virker som det mest
logiske stedet.

Nei..det var i bilen..
Yes..bilen..




Ja..min lille rød..som forresten er helt ny..
hadde kliss våte bakseter
og bagasjerom.

Og det var ikke et åpent vindu,
bare for å få sagt det.
Det var liksom det første jeg sjekka.

Gjett om jeg ble lei meg, er det mulig liksom.

Så den måtte jo til bildoktoren å få en legesjekk.
For sånn skal det jo ikke være.

Det viste seg at det var er feil fra fabrikken.
En sveis i taket..det går noen "lister" i taket..som ikke
var sveiset som den skulle.

Og nå er bilen tetta og fikset opp..
seter er renset og den ser ut som den skal.

Så nå håper jeg virkelig at vi er ferdig med
alt som har med vann å gjøre. I alle fall vann der det ikke skal være.
Liker best vann i kontrolerte former jeg nemlig ;).

At regnet er ute og at vannet på badet holder seg der
det er ment å være ;)

Sender en våt og regnfull hilsen
fra fuktige Trondheim

Klem Hege


Google bilde

10 kommentarer:

Fru Haugen Klingen sa...

Søta <3

Og du??? Dere er ikke ferdig med VANN!

VANNkoppene kommer fortere enn du aner nå altså :)

Klem

Hanne Margrete sa...

AAh,så kjedelig! Kjenner til følelsen av at prblemene tårner seg opp, og stadig noe nytt! Heldigvis er det som oftest "luksusproblemer" Som vi i ettertid ser at ikke er verken helsefarlig eller annet(bortsett fra muskulatur i nakke,og blodtrykket,hehe) Bra at bilen er god som ny igjen!
Ha en fin (regnfull?) onsdag!

Klem fra Hanne:)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

For ein søt bil du har da!!! Men so leit med det vatnet...Bra at det er fiksa no iallefall:)Håper den er pottetett!!!

Ønsker deg ein fin dag:)
Klem frå Mette.

Vårt lille hjem sa...

Hehe..VANNkoppene hadde jeg glemt i farta..sukk..det kommer vel mere vannrelaterte ting inn i huset ja..

Synnøve sa...

Så kjedelig da, med vannlekasje både på bade og i bilen.
Vi hadde vannlekasje på kjøkkenet før jul et år. Å det var lite morsomt og mye arbeid.

regner her også i dag. Må vel prøve å tappe i vaskebøtta og ta en runde med den.
Ha en fin dag
Klem

Havfruen sa...

Å skjitt...vann er forferdelig i ukontrollerte former..hadde det i huset flere ganger når vi bodde i Trondheim....å så i en ny bil da.. Enda bra de fant feilen og fikk utredet den. Nå kan det være nok!!
Hos meg buldrer havet utenfor stua..og det bøtter ned, sidelengs.
Høst!
Klem fra meg:)

Trollmora sa...

Å herre Min Vegard nå trodde jeg du hadde ny vannlekkasje jeg.... vrrææææl

Men men... bilen er jo ikke noe særlig å få ødelagt heller, i alle fall ikke en ny.... tror jammen jeg ville ha bedt om en ny bil jeg.... !
Snasen liten bil du har forresten :)

Shy sa...

Godt det ordna seg med bilen!
Har venta på mykje regn i dag, men her kikar sola fram innimellom. Og det er no bra :)

Snertne sneller og små nøster sa...

Kjedelig når sånt skjer, men du fikk heldigvis fiksa det da :-)

Ja, det er ikke mye til sommervær vi har nå :-/ Skal ut og gå om en liten time jeg, og håper det gir seg litt innen da...

Ha det godt - klem Siv

Tovepia sa...

Huff, dette er verre enn ikke å finne bilen!!
Godt det ordnet seg, nye biler skal ikke ta inn vann;)
Ha ei fin uke videre, klem fra mæ;)