torsdag 15. september 2011

Litt sladder


Var akkurat inne på Seher.no..yes jeg måå ha min
daglige dose med kjendis sladder..
Ja..legger meg langflat og innrømmer det..

Vel..nok unnskyldninger ;)

I alle fall..i dag fant jeg altså ut at denne flotte damen

Kirstie Alley

har gått ned 45 kilo..wow..sier nå jeg da.
Synes nemlig hun er ei flott dame med et hærrrlig
djevelsk blikk.

Nord og sør

Hvem husker ikke henne i tv serien "Nord og Sør" og
"Se han snakker" filmene..ooog
ikke minst tv serien "Cheers".

Iallefullefall..hun er flott da.


 Kan ikke nevne "Nord og Sør" uten å nevne
Patrick Swayze..sukk..
Var nok mange som ble varme både her og der
når de så han..sukk..
Fyda Hege..hihi..

Vel..sånn går det når man egentlig ikke har så mye å blogge om.
Har et halvferdig bad og en halvferdig gang i
et halvferdig hus.
Alt blir jo igrunn litt sånn halvferdig når
det står litt sånn halvferdig..


Kos dokk i regnet

Klem Hege

Bildene er googlet og lånt hos seher.no

6 kommentarer:

Havfruen sa...

Åh..nord og sør husker jeg veeeldig godt. hu dama der er rågod som skuespiller:)
Jeg skal svinge moppen om litt... Hundehår vettu:)
Klem på en torsdag:)

Bente sa...

Så flott for henne. Ja, jeg var ivrig tilhenger av serien Nord og Sør. Herlig

Ha en super dag

Klem

Fru Haugen Klingen sa...

Ja, vi liker sladder :)

Ha en kjempefin torsdag videre snuppa :)

Savne dæ ;)

Klæm fra hu som e lei av vannkoppa :)

Snertne sneller og små nøster sa...

Så fin hun hadde blitt :-) Men du - du har i alle fall tett bil da ;-)

Ha det godt - klem Siv

Jentan på landet sa...

Så koselig å mimre litt, det var gode gamle dager.
:) jentan på landet, storesøster

h.espe sa...

Flott dame, og flott skuespiller!!
Nyt fredagan og den kommende helgen :)

Klem fra Hildegunn