lørdag 10. mars 2012

Slutten...???


Tusen takk for koselige hilsninger
på dagen min  i går.



 Det å komme i  40-åra er ikke helt sånn som jeg beskrev altså...hehe...
For å si det sånn...tror ikke jeg har lyst å være 20 igjen, men
30 åra har jeg ikke hatt noe imot å ta om igjen.

Om puppene henger og rynkene kommer
og håret blir grått
så tar jeg igrunn ikke det så tungt.
Om det er alder og klokskap som gjør det med meg
det vet jeg ikke. Mulig man ser på det med å eldes med andre
øyne etterhvert som årene går...aner ikke.

Men jeg er glad jeg eldes med stil, og ikke som plastikk ansiktene
som ser ut til å gå til samme plastikk kirurger i USA.
De ser jo pinadø like ut alle sammen.

jeg spørr dere...
Er det skummelt å bli 40...er det slutten liksom...?


God lørdag


8 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Vart 40 for ei veke sidan og det er slett ikkje skummelt:)Berre lekkert!!!!
Nyt dagen♥
Klem frå Mette.

Smiloghverglad sa...

Heisa, neida det er ikke slutten om du måtte tru det, hehe. Jeg trodde at å bli 30, ja da var du virkelig gammel, men det er jo ikke det.. Heller ikke det å bli 40.. Enhver alder har sin sjarm, sier nå jeg. Livet er delt opp i epoker, og man får nyte hver eneste en :-)) Ha ei super helg :-))

Havfruen sa...

Å bli 30 var fælt...å bli 40 var herlig:) Nå skal jeg snart inn i neste 10-år.....den er jeg litt spent på...
Ha en fin lørdag, klemmings:)

Fru Haugen Klingen sa...

Det er nok slutten ja! Tenk da...det er 11 år siden du fylte 30...hihi :) Men du er jo så ung til sinns vettu ;) Søta :)

Fjellets datter sa...

Det er definitivt ikke slutten...men begynnelsen!
Ha en fin søndag!
Klem fra Kristin

Jentan på landet, storesøster sa...

Alternativet er så mye verre. Mye bedre å være stolt og fornøyd:) Kos deg med 40 åra:)

H. sa...

Ikke no' å grue seg for !
40 årene er herlig, man vet så mye mer, og jeg tror ofte mye har falt på plass i livet ens.

Men, selvsagt litt forfall kommer, men det er jo bare å farge håret, kjøpe klær etter kroppen man har, også pleie seg selv :)

Men, jeg tror nok å komme i neste tallet, altså 50 tallet...blir nok litt uvant.....

gratulerer så mye med dagen !

~Laila~ sa...

Gratulerer så mye med dagen som var :)
Som svar på spørsmålet ditt: JA, det er skummelt å NÆRME seg 40 iallefall *gulp* Jeg er 38 (jada blir 39 i år, men det er i Oktober og leeeeeeeeenge til nemlig) og jeg får litt hetta når jeg tenker at det ikke er lenge til de FFF ( Førti, Feit og Ferdig haha) mulig jeg tenker anderledes når dagen er der, men akkurat nå syns jeg det er skummelt :/
Men slutten er det ikke :)

Ha en fortryllende søndag :) Og takk for at du la deg til som følger hos meg :)
Laila