torsdag 23. februar 2012

Yes....yes...yes...


Juhuu...der ja...

Trodde ei stund her at blogger hadde vis meg "ryggen".

Vel, vel...det var den der ryggen da. Den har slått
 seg litt vrang...stiv som en stokk...
Er ganske ok om morran, men blir verre utover dagen.
Må innrømme at det er veeeldig godt å strekke
den ut i godstolen når jeg kommer hjem fra jobb om dagene.
For jeg kan jo gjøre det...har jo en mann som lager middag til meg..hihi...



Holdningen min ligner til forveksling hun der...rumpa ut
 og puppan frem..hehe..
Vel pupper og pupper...mine henger litt lengre opp da...kremt...
Selv om jeg er blitt 40 så henger de fremdeles der de skal.
De gjorde vaffal det sist jeg sjekket...hmm...ja...
Men det var ikke de jeg skulle snakke om da.

Alle som har hatt vondt i ryggen skjønner nok hva jeg snakker om.
Og jeg vet at jeg skulle ha trent...jada...
For dette er noe som skjer med jevne mellomrom, så det
er ikke bare alderen ;). Det må jeg bare uderstreke altså.

Ryggen min har nemlig vært litt av og på siden jeg var
ganske ung...nemlig...
Men det var vel på tide med å varsle meg  om at...
hallo...huske du mæ...ta litt vare på mæ å da...litt
trening hadd ikke skada...eller ka du trur ;)...


Ha en flott kveld

Klem Hege



7 kommentarer:

Havfruen sa...

VEL, MÅ bare si d...en rygg må ivaretas med litt trening:) Jeg har en som krangler litt selv....men med trening holder jeg den i sjakk.
Med alderen kommer det noen vondter....bare så du er forberedt, hehe:)
Ha en fin ferd mot helg, klem fra meg:)

Beate sa...

Hei

Ville bare innom og fortelle at min tidligere blogg: Ellinors gikk ad dundas. Men at jeg har ny blogg her: http://mellomdromvirkelighet.blogspot.com/

I tilfelle du hadde lyst å være med videre... det hadde vært koselig :)

Ellinor / Beate

Beate sa...

Nå er jeg følger hos deg. Trodde jeg var det, men tok visst feil....

Ha en fin kveld :)

Her er treningsmotivasjonen på tur opp...

Fjellets datter sa...

Ryggen er selve "bærebjelken" i kroppen vår...og må holdes vedlike...om man "liker" det eller ei.
Det er god trening i å gå seg turer.
God bedring!
Klem fra Kristin

Fru Haugen Klingen sa...

Må hør no da Hege!!! Hihi...men neida... Ut å gå! Håpe det bli arbeidslørdag på dæ, sånn at æ har nån å nys på ;) Klæm

Petrus og Petrine sa...

God bedring, og det var denne treningen da....
Petrine

Petrus og Petrine sa...

God bedring, og det var denne treningen da....
Petrine