torsdag 5. april 2012

En "Blogg Award" til meg...så spennende...

  
Denne koselige kommentaren tikket inn til meg en tidlig lørdag morgen,
den 31. mars fra Laila med bloggen Lunheim...


"Du er en av mine nye favorittblogger! :-) Så jeg velger å gi Deg en Blogg-Award!
Se inne på bloggen min for lese litt om hva det betyr :)
Klem Laila"



  
Awarden fungerer da slik:

1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2.  Man skal sende awarden videre til 5 andre blogger som har mindre enn 100 lesere.
3. Man skal besvare 5 spørsmål


Så da føler jeg vel at her er det bare å kaste seg ut i det.


Hvorfor begynte du å blogge?
 Vel..som så mange andre så hadde jeg kikket på mange forskjellige blogger.
 Blir jo så utrolig inspirert...av både interiør-blogger og
håndarbeids-blogger. Så jeg tenkte...skitt au...kan de så kan vel jeg også.
Og så er det jo morro også...

Hvilke blogger følger du?
 Om du titter på følgerlisten så er det litt forskjellig.
Men interiør er vel kanskje de som ligger hjertet nærmest.

Favoritt farge?
 Hmm...har ikke akkurat noen favoritt farge, men for øyeblikket
er det nok lys lilla. Favoritt fargen kan varriere
fra årstid til årstid og fra år til år.

Favoritt film?
 Den var vanskelig...nå må jeg virkelig tenke...
Er jo så mange. Men en som gjorde veldig inntrykk på meg en gang
i tiden var "The Champ"...som jeg gråt...der jeg satt
helt alene.

Hvilket land drømmer du om å besøke?
 Uten tvil Italia...sukk...
Har jo vært der en gang...but I'll be back...love it...sukk...
Blir ikke noen tur i sommer...men drømmer om at turen går dit neste år.




Så det vanskelige...å velge 5 blogger.


Jeg har valgt 5  flotte blogger...forskjellige, men flotte på hver sin måte.
Ta en titt da vel :-)


Ønsker dere alle en fin skjærtorsdag aften
Påskeklem fra Hege


4 kommentarer:

Villaveien nr 1 sa...

Hei :)

Gratulerer med Awarden. Vel fortjent.
Glerer meg til å følge deg.
Og velkommen som følger hos meg og.. :)

Påskeklem fra Margareth

Nina i Paradiset sa...

Gratulerer med float award!
Vi hadde grønne plener og blomster flere steder + mengder av knopper som nå er skadet....
Sukk.....
Går vel over dette å, skal vi se!

Jentan på landet sa...

Tusen takk for awarden. Det var kjempekoslig å få tilbakemelding på at det er noen som liker bloggen får. Skal se om vi får nominert noen vi også. vi må vel bli enig selv om vi er 4 stk. Ha en fin dag på tross av mye snø.

H. sa...

Hyggelig at du tenkte på min blogg, Hege :)

Moro å se at landet du drømmer om å besøke, falt på Italia !!
Viktig å ha drømmer, så for man se hva som kan gjennomføres eller hva forblir en drøm.

Flott, rosa blomst du har tatt bildet av.

Ønsker deg en finfin, ny uke :)

Ciao fra Italia