søndag 12. august 2012

Endelig ferdig


Endelig ble teppet ferdig. Ikke perfekt,
men bra nok.


Her ligger det da, på kurvstolen min i kjellerstua.
Synes de passet godt sammen jeg.


Det har tatt litt tid å få det ferdig, sånn ca et år for  være nøyaktig.
Så ja...ting tar tid...hehe...
Tar du en titt under etiketter og hekling så ser du det.

Har litt restegarn igjen. Så jeg har akkurat startet på
ei pute. Det blir ei stor betemorrute tenker jeg.
Enklere å bli ferdig med, håper jeg ;-) 

Ellers så ligger det diverse rundt omkring som er halvferdig, som
jeg skulle ha gjort noe med. Før jeg starter med noe nytt.
Det må vel bli etter at jeg er ferdig
 med puta vel og merke...hmmm ja...noe sånt.
.

Ha en flotters uke

Klem Hege


3 kommentarer:

Petrus og Petrine sa...

Flinke, flinke deg... Det ble veldig flott :)

God uke til deg og dine

Hverdagsgleder sa...

Hei. Syns teppet ble veldig fint :-)) Man blir lei av hekle disse rutene, så man får bare ta pauser og gjøre noe annet innimellom. Har startet p et jeg også, og da jeg hadde hekla og sydd sammen 64 ble jeg lei... Men tar det igjen etter hvert. Så fint med sort avslutning på rutene; det var jo gjerne det som var vanlig før :-))Husker min mormor hadde et slikt.
Ha ei fin uke :-))

Tovepia sa...

Så absolutt perfekt!! Jeg har et teppe jeg har holdt på med i vel et år snart, men det dukker opp så mange prosjekter da, vettu:))
Nyt sola, klem fra mæ;)