lørdag 19. mars 2011

Nytt stæsj til kjøkkenet

Ble bytur denne lørdagen også, to helger på rad..det er mot normalt gitt. Er nede i sentrum veeeldig sjeldent, så det er ikke sikkert at butikkene ligger der jeg fant dem sist jeg var der.
Så det ble litt shopping i dag også.
Fant dette på Kremmerhuset, kunne kjøpt hele butikken..så mye fint.




Disse skiltene er bare såå fine. Dette var det datteren min som fant.."Vi bare må kjøp det her altså". Og mamma er så enig vettu.




Ble fornøyd selv  iallefall ;-)




Bilde på kjøleskapet har sønnen min tengnet til mamma. Et solskinnsbilde er det..sola står på ski nemlig.
Så det får henge der så jeg ser det hver dag.
Blir så glad av de fine tegningene fra ungene, de bruker mye glade farger.


Klem Hege

2 kommentarer:

Fru Haugen Klingen sa...

Oiii...Så fint det ble!! Va å handla litt i går æ å. De bokstavene var fine, kosta de mye?
Hilsen 4`a som e tebake på jobb i morra...

Tessa sa...

Koslige bilder:) må virkelig ha en tur på Kremmerhuset snart. Bra butikk:)