onsdag 16. mars 2011

Drømmen om Italia

Har lenge hatt en drøm om å reise til Italia, og endelig skal jeg og min kjære på tur sammen..alene. Da jeg for ikke lenge siden ble 40, så var det Italia tur som sto høyest på ønskelisten.
Og gjett hva jeg fikk..jo vi to skal på tur til Firenze..jippi..

Jeg fikk også disse bøkene hvor det står masse om Italia og Toscana. Må jo forberede seg litt.





Er lenge siden sist vi to var på tur alene sammen, så dette ser jeg virkelig fram til. Bare oss to som vandrer rundt alene og kikker på vakker arkitektur, uten unger som maser. Nyte deilig italiensk mat og vin,
på en romantisk resturant..jepp..jeg gleder meg.
 Også blir det
vel kanskje tid til litt shopping også..håper jeg.
 



 
 


En liten smakebit for både meg selv og de som måtte komme innom.
Tenkte jeg skulle blogge litt fra den store reisen også. Det blir garantert masse bilder, har nemlig en fotoglad ektemann. Men det er enda en stund til vi reiser, så jeg må nok drømme så lenge.





Hege

1 kommentar:

Fru Haugen Klingen sa...

Unner deg denne turen ja, Hege! Du har noe å glede deg til nå og det er godt. Gleder meg masse til dere kommer tilbake, slik at vi får bilder og historier fra turen :)
Klem fra 4`a :)