søndag 13. mars 2011

Ny som blogger

Vel, her er jeg. Tror jeg har blitt revet med av alle de flotte bloggene som verserer her inne. Utrolig så flinke dere er, aner ikke hvordan denne blir, men nå måtte jeg bare prøve. Er jo ikke sikkert noen ser meg i denne bloggeverden heller..hehe.






Hva som kommer til å skje her inne hos meg vet jeg ikke enda..tiden får vise. Men siden bloggen heter "vårt lille hjem" så vil den nok hovedsaklig handle om oss som bor her og hva vi liker å holde på med.

Huset vårt ligger nesten i skogen, så vi får dyre og fugleliv tett på. Deilig å kunne våkne til fuglesang hver morgen om sommeren..sukk..jeg kjenner jeg begynner å lengte etter sol og sommer.





Dette bildet ble tatt av min mann på en liten motorsykkeltur til Steinvikholmen vi var på i juni. Vi gleder oss til nye turer når vær og føre igjen tillater at tohjulingen kommer på veien.





Her er jr og pappa på kajaktur..sukk..vi lengter etter slike dager ja. Jeg måtte bare lete fram noen sommerbilder.

Hege



2 kommentarer:

Fru Haugen Klingen sa...

Gratulerer med blogg! Gleder meg til å følge med deg videre i bloggverden :)
Klem fra 4`a :)

Fru Haugen Klingen sa...

Forresten...var det her han ble LITT rød på armene???