tirsdag 29. november 2011

Ferdig...


Ja endelig er jeg ferdig med eldste jentas genser..
og phu..det har tatt tid.

Tørr ikke si når jeg startet med den..meeen det var
 nå ei påske  :p

Og gjett om hun ble glad for å endelig få den etterlengtete genseren.


Mønstret fant vi i Dalegrarn sitt retro hefte.
Den er litt innsvinget og det passer den
petit damen perfekt.


Åå som jeg strevde med å få rullekragen pen.
Jeg måtte ha mye tynnere pinner enn
det som sto i oppskriften, og færre masker. Men til slutt
ble kragen som damen ønsket.

Etter mange år hvor jeg ikke har fått ferdig noe som
helst, så kjenner jeg at lysten
til å strikke er tilbake. Og jeg er faktisk blitt FERDIG
med flere ting...YES I'M BACK..hehe..


Ha en strikkeglad aften

Klem Hege


5 kommentarer:

Havfruen sa...

WOW....den var virkelig flott!! Ja, det er bra strikkelysten din er tilbake når du kreerer slike plagg! Skulle ønske det var meg:)
Ikke sett ei snøfille hos oss enda...så jo koselig ut da:)
Kos deg, klem fra meg:)

Anonym sa...

Den var rett og slett nydeleg!
ShyB

Jentan på landet sa...

Den genseren så bare nydlig ut. vinteren er jo en fin tid å få tilbake strikkelysten. Gleder oss til å se hva du lager fremover.

Fjellets datter sa...

Herlighet for en nydelig genser...kunne gjerne likt å hatt en sånn med fineste reinsdyr på...eller er det hjort...dådyr?

Takk for koselig kommentar hos meg!

Nyt kvelden!
Klem fra Kristin

H. sa...

Den ble utrolig fin !!
Ikke rart eldste jenta er fornøyd, og klar til vinterbruk :)

Fin gråfarge - moro å kjenne strikkelysten har kommet :)
Min favoritt hhobby, elsker å strikke, god kveld :)