mandag 14. november 2011

Vel hjemme..


...etter noen flotte dager hos min kjære søster og hennes familie.
Vi har bakt boller med rosa melis
glasur og masse kakepynt.


Spilt twister.


Vært på fotballcup med hennes
mellomste. Og wow så flinke de var, de vant alle kampene.
Gjett om tante var stolt.


Guttene og onkel brukte flere timer
på å bygge fyrstikk festninger.




Og gutta boys var utrooolig ivrig på strikking.
En ny generasjon med
strikkere er født ;).

Vel hjemme på Værnes måtte vi dra hjem uten kofferter,
men de kom heldivis i dag.
Enda bra at det skjedde på vei hjem
og ikke på vei nedover. 

Klem til min kjære søster og hennes familie,
vi har storkosa oss.

Hege 


4 kommentarer:

Fru Haugen Klingen sa...

Godt å ha deg hjemme igjen, men tror du kosa deg med minstemann på tur til familien din :)

Klem fra meg til deg

Jentan på landet sa...

Ser ut som dere har hatt det kjempe fint. Koslig å treffe familien igjen.

Unni sa...

Koselig referat fra Sandnes-turen deres! Jeg gleder meg til syforening hos Grete neste uke!

H. sa...

Så herlig familie besøk du har vært på :)

Aner vi her neste generasjon av strikkegutta: Arne og Carlos ?
Moro

Ciao