lørdag 19. november 2011

Enda mere fra GG


Jepp..jeg er nok blitt hekta.
Fem nye deler fra GG ble med meg hjem for
en stund siden.


De røde med søte små blomster og en skål
fant veien ned i posen
og inn i kjøkkenskapet mitt denne gang.


Synes de passer kjempefint sammen.
Også er de sånn passe
julete. Ikke for mye, sånn at de er fine å bruke ellers i året også.
De skal vi nok finne å bruke både før jul og i juledagene :).


For julen kommer snikende..selv om det
er lite som minner om
jul ute enda. Tung tåke henger nede i dalen her.
Og det er vått, grått og rått ute.

God lørdag hilsen Hege


7 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Umulig å ikkje verte hekta på GG!!!Dei har no berre soooo mykje fint:)Nydeleg det du har kjøpt♥Passa veldig fint saman!!!
Kos deg i helga ☺

Klem frå Mette.

Fjellets datter sa...

Gratulerer med nye GG! De er fine, men jeg har ikke blitt hekta...har bare kjøpt til venninner i gave.
Julen nærmer seg og da er det godt å ha ting som passer.
Fortsatt god helg til deg.
Klem fra Kristin

MissMette sa...

Green Gate har bare sååååå mye fint ღ ... masse fint du har kjøpt deg. Ha en fortsatt fin helg, Hege... Klem fra Mette

Hverdagsgleder sa...

Du er ikke alene om å være hekta... Greengate har så mye fint :-))Og det du har kjøpt passer veldig godt sammen ! Nydelig med rødt, og som du selv sier; dette kan du bruke hele året :-))Lekkert !!
Ha en fin søndag :-))

Fru Haugen Klingen sa...

Nydelige!!!!

MISUNNELIG!

Blir nok at jeg kjøper meg en kopp og et fat...bare slik at jeg får begynt samlinga. Men syns at Pip studio har mye fint også :)

Klem fra en snørrunge :)

h.espe sa...

Så flotte ting fra GG du har fått deg - elsker dette merket selv, og har etterhvert fått litt jeg også.. ;)

Fin ny uke til deg!

H. sa...

Green gate er bedårende skjønne!!
Frostår godt de "brått" ble med deg hjem...hihi.

Ny uke, og vi går mot første advent.... :)

Ciao