fredag 25. november 2011

Gratulerer med dagen Elise Marlene


I dag er den hærlige jenta vår Elise Marlene 15 år.


Elise er ei jente som alltid er blid og glad..og hun har
alltid et godt smil som hun gjerne deler med deg. Og hun er ikke redd
for å dele ut en god klem.
Sånn har hun alltid vært den gode jenta vår.


Elise er en en kreativ jente, hun spiller både akustisk og elektrisk
 gitar. Og hun er også blitt utrolig flink til å tegne.
Og alt er selvlært..om jeg får lov av henne så skal jeg
vise dere det en gang.
Hun har lånt "tegnebøker" på biblioteket, og lært seg uti fra de.

I vår kjøpte hun et "tegnebrett" (wacom).
Altså..for de som ikke vet hva det er så er det et "tegnebrett"
du kobler på pc'en. Og bruker du et bilderedigreringsprogram..phu..(utrolig langt ord)
så er det bare helt uuutroolig hvor flotte bilder du kan lage.

Elise har også veldig flott sangstemme. Så ja..det ser ut
som hun har fått tildelt alle de kreativi
genene som finnes i familien vår..heldige jente :D


Gratulerer med dagen jenta vår


Trenger jeg å si at jeg er veldig stolt av min flotte datter....

Klem Hege

1 kommentar:

Fru Haugen Klingen sa...

Sorry sen gratulasjon, men...

GRATULERER med dagen som var til Elise :)

Stor klem fra Fru Haugen Klingen