lørdag 11. februar 2012

Prikkeprikk


I dag var jr og jeg tidlig på farten. Satt utenfor
Stoff og stil før de åpnet...hehe...
Det er ikke likt meg altså. For jeg elsker å ligge lenge når jeg endelig har fri.
Og tusle rundt i pysjen, før jeg nesten bare måå kle på meg.

Grunnen var at vi måtte kjøre Elise på turnering i vollyball. Og da måtte
jeg opp i rett tid. De spiller ikke før halv ett, men hun skal dømme endel
 kamper først. Og da rakk vi noen småting før vi må tilbake.


Så da fikk jeg kjøpt denne voksduken...grå med hvite prikker.
Godkjent av jr ;).


Og dermed fikk jeg skjult den stygge bordplata. Bordet er gammelt,
og arvet, men størrelsen på det passer perfekt til oss 5
og inne på kjøkkenet vårt.

Så da ble det litt prikkeprikk...inspisert av min kjære søster ;).
Hun har mange prikkete detaljer på kjøkkenet sitt.
Prikkegale tante sier jr..hehe..

Men jeg ble kjempefornøyd, en duk til 50 kr som gjør såå mye ut av seg.
Det trenger ikke koste skjorta for å få en ganske
stor forandring i et rom.


Ha en flott lørdag,
jeg gleder meg litt til MGP i kveld...
tror det blir spennende.

Klem Hege



4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefin duk,søt hekladuk som ligger oppå også. :)) Ha en flott Lørdag du og.
Klem fra Mette.

Hverdagsgleder sa...

Stoff og Stil er en herlig butikk :-)) Er støttog stadig innom der, billig og massefint og praktisk å kjøpe. Fin voksduk, veldig kjekt å ha:-)Ha en flott lørdag !!

Snertne sneller og små nøster sa...

Jeg elsker også å sove lenge og sulle i helgene ;-)

De dukene der er knalltøffe - kjøpte meg et par i sommer jeg til utebord :-)

God helg - klem Siv

H. sa...

Pyntet fint opp, og ikke minst genialt å skjule en kjedelig bordplate.

Ble tipset om voksduk av en søt Mamma som leide Villa'n vår (hva kan jeg si....kjente ikke til voksduker, jeg...) og gjett om jeg har kjøpt inn inntil flere til vår Villa!
Geniale i bruk ved utleie ;)

Og nå har du gitt meg tips om butikk også, takk ;))
god helg og kose deg med MGP