mandag 25. april 2011

Back to the 80`s





   Hiver meg på TROLLMORS BLOGG sin memorylane om åttitallet.
Synes bare den va såå bra.


Mine minner fra åttitallet var HÅR..
og da snakker vi  HØYT hår...



Og gutta hadde HOCKEYSVEIS..
vel..det var ikke uvanlig at jentene hadde også det altså ;-)
Og da ikke minst med PERMANENT..

Kjekke gutter..trooor kanskje dere kjenner de igen.
 
Også hadde jeg bob..med GIGANTISKE plastikk øredobber i
alle mulige farger og fasonger.
Og yes..hvite PERLEKJEDER.
SKULDERPUTER..
PUMPS..
BALLGENSER..
KETIL STOKKAN..hmm ja..vel..
han snek seg med.
Disse FILMENE var mine favoritter da.
SUKK..




 
 
DANSEFILMER for det meste som dere ser.
Musikksmaken på åttitallet var alsidig.
Her kommer en smakebit..


MADONNA..henne kommer jeg ikke utenom.





BON JOVI...SUKK...
 




 

Prince




TINA TURNER
Queen of rock.

 

AHA


Michael Jackson
 
Vel..dette var min reise BACK TO THE 80`s, og du verden
for et tiår.

Noen andre som vil DELE sine minner fra
80 TALLET.

Siden det finnes så lite digitale bilder fra den tia,
så har jeg lett og funnet på nettet.
Og du verden såå mye rart det er å finne.
Ble vanskelig å velge ut.hehe.

Håper dere har kost dere med gamle minner..
det har iallefall jeg ;-)

Ha en flott kveld videre

Klem fra Hege





4 kommentarer:

Karipia sa...

Her var det mange gode og morsomme minner ja.
Kjenner meg igjen i alt......hihi

Synnøve sa...

Her var det mange minner om 80tallet ja.
Hadde samme filmene som favoritter jeg også:)
Høyt hår med permanent hadde jeg også,sammen med skulder puter og pumps. Plastikk øredobbler i samme farge som på klærne:)

Klem

Tessa sa...

Så morsomt , har flirt litt ,ja :)
Tenker på Limahl, Boy Georg, Glen Madeiros og alle de fantastiske puddelrock bandene.
Skulle gjerne hatt en Ballgenser igjen, til festlige anledninger. MORSOMT

Trollmora sa...

humre humre.... så arti at du tok opp tråden! :) Og enn at Pat Sharp var det kuleste av det kule da? Når jeg ser han nå så ser han jo ut som en forvokst pubertetsbombe :) Og det var kanskje det han var også? hihi....

Jeg fikk en litenkjæreste til å bleke håret som Limahl husker jeg.... huffameg...

80 årene var noe for seg selv! :)