søndag 10. april 2011

Velkommen


Kjøpte dette på Sparkjøp forrige helg, de har litt av hvert der sjø.
Synes det var så fint at jeg hengte det opp med en gang.
Men vet ikke om min kjære ble like begstret som meg da..hehe.
Det klirrer litt på døra nemlig når den åpnes,
så hans komentar var:
"Skal du ha det skramlet der på døra så må du iallefall feste det fast"


Joda, han har vel litt rett for seg..egentlig.
Men det får henge sånn foreløpig allefall, så får vi se etterhvert.


Men min kjære er en kjernekar da.





I går vasket han alle vinduene utvendig og laget middag til meg,
mens jeg og de to minste var ute på
shopping.


Middag lager han forresten hver dag til meg. Så jeg kommer hjem til
dekket bord hver dag..er jeg ikke heldig.
Sånn har det vært det siste året..og jeg tror han liker det også.
Vet nesten ikke hvordan jeg lager middag lenger.
Heldige meg sier jeg bare.


Ha  en fin søndagskveld.
Hege

1 kommentar:

Fru Haugen Klingen sa...

Har du ikke plass til det fine skiltet på veggen til høyre for døra da? Eller over? Det å komme hjem til ferdiglaga middag hver dag høres helt magisk ut... *drømme*