tirsdag 2. august 2011

Min vakre lune stue..


...hihi..kanskje ikke akkurat..

Her er det rimelig kaos for tiden..
for her males det tak.



Ordentlig hjemmekoselig er det her,
med tomme vegger
og plast over alt.






Midlertidig vegg til vegg teppe har vi også..
Grått..med spetter av alle mulig
 farger..lekkert..



Etter to dager i dette kaoset er jeg allerede
en smule lei..
Er glad jeg er på jobb store deler
av dagen.

Men det blir veldig lyst og trivelig da.
Gleder meg virkelig til å se tapeten på veggen. Det
er jo en stund siden vi
plukket den ut, så jeg håper det blir bra.

Komme tilbake med mer når vi er ferdig med
dette kaoset...for da er det
bare en mnd igjen til vi starter på
nytt med badet. Og som jeg gleder meg..
Kjenner det langt inn i ryggmargen hvordan jeg gleder meg.

Til støv, støv, støv..og masse rot igjen..sukk..


Ha en flott kveld

Klem Hege


6 kommentarer:

Tovepia sa...

Ille mens det pågår, men ojameg så flott og godt når det er gjort, been there, done it:O)
Kos deg i kaoset, klemmings;)

Shy sa...

Å ja, har også mala tak i sommar,
og kledd stua i plast og gråpapir!
Godt å vere ferdig med slikt, og så vert det så fint etterpå.

Fjellets datter sa...

Ja, man må nok være tålmodig når det gjelder oppussing, men det er jo så deilig når det er ferdig. Gled deg!
Klem fra Kristin

H. sa...

Hehehe - dette MÅ man gjennom FØR det blir fint !

Men,jeg skjønner så altfor godt hva du snakker om...støv, overalt !!
Det vil blir borte...etterhvert..til da, hold ut og tenk hvor fint du får det til slutt ;)

Hanne Margrete sa...

ja det er nok ikke så kjekt mens det står på, men du er jo kjempeheldig som er i gang! og så får du såå lekkert tak:) Og nytt bad blir nok deilig!
Ha en fin dag!

Klem fra Hanne:)

Jentan på landet sa...

Det er lett å bli utålmodig når man sitter oppi det, og ikke ser enden. Men det er verdt det da, lykke til.

Hilsen en av Jentan på landet:)