onsdag 10. august 2011

Noen bilder..



..fra ferdigmalt kjøkken og spisestue.
Bildekvaliteten er litt
dårlig siden
jeg har brukt kameraet på
mobilden. Fant nemlig ikke noe annet kamera i farten..








Kvelds stemning på kjøkkenet.
Er kjempefornøyd med
taket både på
stua og på kjøkkenet.
Ble så lyst og trivelig altså..
også er jeg svak for malt panel da.




Spisestua vår.
Jeg hadde en hvit duk på,
men etter å ha brukt bordet som
kjøkkenbord de siste dagene var den
meget full av flekker kan du si. Så jeg syntes ikke
den egnet seg på "trykk".
Så den havna i vaskekjelleren
gitt.


Klem Hege


5 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Kjempekoselig ble det. Det gjør seg virkelig å få litt lys maling i hus...
Green Gate ja... vurderer å sette det på ønskelista til jul..

Fjellets datter sa...

Det så veldig koselig ut, så godt å ha det lyst rundt seg. Så kan man jo variere med farger etter årstid.
God helg til deg.
Klem fra Kristin

Hanne Margrete sa...

Så koselig det ble, både på kjøkkenet og spisestua:)
ha en fin dag!

Klem fra Hanne:)

Tovepia sa...

Det er så artig og lekkert og få lysnet omgivelsene, du har det såå koselig!
Nyt helga som snart kommer, klem fra meg;)

H. sa...

Så fint dette ble ;)
Malt panel er kjempe fint.