torsdag 1. desember 2011

1. Desember


Endelig er 1. Desember her...og med den
er Jul i Blåfjell tilbake
på barnetven. Åååå...jeg synes det er kjempekoselig.


Og med julekalenderen på barnetv kom
 julestemningen for fullt.


Jeg har aldri hatt amaryllis i hus før, men kjøpte denne
for ca 14 dager siden. Måtte teste ut hvor lang tid den bruker på
å springe ut i all sin prakt.

Så det kommer nok en til inn i heimen om en stund.
Tenker kanskje den blir rød..rød er den
absolutte julefargen for meg da.

Klem Hege


3 kommentarer:

Fjellets datter sa...

Ja, er det ikke koselig i denne søte adventstid! Jeg liker best "Skomakergata" som julekalender....
Ha en koselig kveld.
Klem fra Kristin

Snertne sneller og små nøster sa...

Her har ungene blitt så store at jeg ikke lenger ser barneTV - men skjønner godt at julestemningen kommer med julekalenderen :-)

Ha det godt - klem Siv

Helen sa...

Amaryllis er min favoritt juleblomst, NYDELIG er den ;)

God helg !