søndag 18. desember 2011

Førjulskos


Idag har vi vært ute å spist julemat sammen med mamma,
 og det er hun som spanderer...som vanlig.
Vet ikke hvordan det er med andre døttre her inne..men jeg får aldri
lov til å betale når vi er på kafe eller restaurant.
Samme diskusjon hver gang...
som jeg taper..hehe..

Men det var kjempekoselig da ...og hjelpe meg så mette vi ble..oj..
Men det er vel kanskje litt av vitsen å ;)...hihi...



En koselig tradisjon...og jula handler jo om familie og det og være sammen.


Klem Hege
Bildet er lånt hos google

5 kommentarer:

Fru Haugen Klingen sa...

Det er akkurat det samme "problemet" her, mor betaler uansett. Koselig da, men vært litt kos å kunne betale for mor en gang også ;)

Så bra dere har hatt en koselig dag med god mat og koselig familiesammenkomst.

Stor klem fra meg til deg

Synnøve sa...

Sånn er det bare med mødre/døttre:-)
Jeg betaler alltid,både til min datter og svigerdatter:-)
Vi har vært ute og spist sammen med hele familien i ettermiddag.
Er så mett,at jeg nesten er kvalm!
Nå er det bare dager igjen til den store dagen:-)
Klem

Fjellets datter sa...

Så koselig, og det er sånn det skal være! Her er det vi som er eldst... og spanderer... ikke for at vi er så gamle, men dessverre har vi ingen foreldre. Nyt de siste dagene i advent. Klem fra Kristin

Snertne sneller og små nøster sa...

Det er deilig med tradisjoner :-) Det hender seg titt og ofte at mamsen spanderer ja ;-)

Ha det godt - klem Siv

H. sa...

Så hyggelig tradisjon, julen dreier seg jo om tradisjoner med familie, med venner....koselig.

Hyggelig å bli påspandert - god jul !