lørdag 10. desember 2011

Jula sniker seg inn


Ja..man kjenner at jula sniker seg inn i huset.
Det er lenge siden jeg har
hatt sånn julestemning så tidlig som i år.


Hylla på kjøkkenet er blitt full av jul.
I fjor kjøpte jeg noen deler av Lise Sjåk Bræk sin
juleserie. Synes den var herlig nostalgisk. Og passet utmerket på
hylla mi på kjøkkenet.


Julehjerte.


Ja kjøkkenet er blitt akkurat så julete som jeg vil ha det...litt
sånn gammeldags og koselig...akkurat  som jeg liker det.

Og høyt der oppe...i taket..der knaker og spraker og smeller det..
Hva i alle dager er det som skjer...????

Ingen skjønner noen ting...spøker det her eller..

Mange dager går før Silje tilfeldigvis kikker opp i taket..
der går en kjempesprekk
over hele taket...vel ikke bare en men en...to...tre...fire..
Og på stua er det likedan...jaja..da har vi malerarbeid på nyåret å da...
SÅ BRA...


Hehe...kan ikke annet enn å le...ganske så typisk..

Ha en flott lørdagskveld
Klem Hege


5 kommentarer:

Havfruen sa...

Veldig koselig vindu:)) Har blitt pyntet mye hos meg også:) Det er en del av førjulskosen det:)
Men den sprekkinga hørtes ikke trivelig ut da....men treverk er levende....vi har fått noen sprekker i tapeten vi. ETter kulden sist vinter..tror telen har bølla med oss...
Kos dæ, klem fra mæ:)

Fru Haugen Klingen sa...

Så fint det ble på kjøkkenet ditt :)

Jeg skal opp med litt mer julepynt til uka regner jeg med...er i ganske bra julestemning jeg også.

Ha en flott lørdagskveld videre snuppa :)

Klem fra Fru Haugen Klingen

Fjellets datter sa...

Så koselig du har stelt i stand på kjøkkenet...de hjertene var nydelige.

Ja, blir panelet malt før det er ferdig tørket, sprekker det...sånn er det her og, da jeg ikke er verdens mest tålmodige.
Nyt kvelden.
Klem fra Kristin

Snertne sneller og små nøster sa...

Så koselig og julepynta kjøkkenet ditt har blitt :-)

ha ei riktig fin helg - klem Siv

Fru R. sa...

Så kos det er på kjøkkenet ditt :)
Treet kjøpte vi på plantasjen tidlig i desember og kostet 1.999, var ute og skulle kjøpe til mine foreldre igår, men det treet var de utsolgt for, ser ekte ut. Etter å ha trålet flere interiørbutikker fant vi et til mine foreldre hos Living. Som alle sa, så gikk alle de fine treene fort. De hadde solgt vanvittig mye fake juletrær.
Ha en fin lørdagskveld.