tirsdag 6. desember 2011

Nyvasket gutterom


Siden jeg allikevel var hjemme i dag, med sykt barn,
så tok jeg likegodt å vasket på
rommet hans.

Han er ganske ryddig av seg, i motsetning til sine søstre.
Hmm ja..lever kanskje farlig når jeg sier det...meen mor mener
nå at de godt kunne ha rydda i haugen med klær som ligger
utenfor skapet..isteden for inni...hehe...et kjent problem vil jeg tro ;)

Vel..nok om jentene...får ta deres rom en annen gang.


I dag er det jr sitt rom som får vist seg frem på bloggen.


I går kjøpte pappa det hvite Bestå skapet på IKEA. Det andre fra Billy
rommet ikke all legoen han har, så vi byttet det ut.
 Dette skapet er mye dypere så nå fikk vi sorter og ordnet ordentlig.


Båter og fly er samlet på samme plass. Og mere er det inne i skapet.
Her går det nesten bare i lego.


Han var veldig fornøyd selv hverfall..og det er jo det viktigste.
Som dere kanskje ser så er ikke
pulten av den helt nyeste årgangen. Den har nemlig vært min, den fikk jeg da jeg begynte i 1. klasse.
Siden så har min søster hatt den og vår eldste datter..så den er
ganske velbrukt kan man si.
Men guttungen er fornøyd han..kunne jo kanskje ha pusset den opp litt,
men det blir nok ikke før etter jul en gang.


Hmm ja..en plass må jo rotet og rasket gjøre av seg også..hihi..


Ha en flott dag..klem Hege


4 kommentarer:

Tovepia sa...

Hei på deg;) Det er ikke moro for verken foreldre eller barn når ungene blir syke...men sannelig fikk du gjort helrydding, så godt! Praktisk med hyllene fra Ikea, der er de bare mestere når det gjelder oppbevaring.
Ønsker Thomas god bedring!! Kos dæ i adventstida, klem fra mæ;)

Smiloghverglad sa...

Heisa, så fint gutterom :-) Deilig å få ryddet litt. Apropos det med tenåringsjenter og rot, dvs for det meste at klærne ligger utenfor skapet, gjerne på golvet, ja det vet jeg alt om. Det hender de finner ut at de skal rydde... Det er vel andre ting som er viktigere for dem enn at rommet skal være ryddig. Velkjent ja ! Ha en fin dag :-))

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlig gutterom! Kjedelig med syke barn! Men deilig å få en kose dag hjemme da! Gutten ble nok glad for nyvasket or fikset rom!

Ha en fin ny dag i morgen!
Klemmer

H. sa...

Håper sykt barn, blir fort frisk igjen ! God bedring tanker sendes over.

Morsomt, typisk gutterom, syns det var utrolig ryddig og ordnings her, altså - så herlig det uperfekte bildet du har tatt på slutten her...hehe

God kveld !