lørdag 12. mai 2012

Årets russefarge er...

...RØD...


Her er hun på dag en...og på dag 12 ligger hun til sengs med
bihulebettenelse  og elveblest :(
Hun har vært redusert hele uka, så jeg skjønte at dette
var litt mere enn en vanlig forkjølelse.
Og med hodepine og utslett i dag, så var det bare en ting å gjøre.

Så store deler av dagen har i dag blitt tilbrakt på legevakten
på St. Olav. Men vi var absolutt ikke alene der,
neida...et aldri så lite russetreff ble det
der nede gitt. Hinkende og snufsende russ overalt.

Ja det e hardt å vær russ...sukk...

Så nå håper vi at medisinene virker fort så hun iallefall får med
seg siste rest av russetiden...edru ;)

Og ja...jeg har fått låne min pc...jippi...
Er ikke det at jeg ikke kan bruke noen av de andre pc'ene som fins i huset,
men det er jo her jeg har bildene mine osv.
Den er min...liksom...på en måda...

Men når eksamenstiden er over så får jeg nok denne
tilbake, og Elise skal få skole pc'en til sin søster.
Trenger vel ikke si at jeg gleder meg bittelitt.


Ønsker alle en flott lørdag i mai

Klem Hege


3 kommentarer:

Petrus og Petrine sa...

God bedring til Russejenta;),
Og ha en fin, fin lørdags kveld!

Plutselig har du Pcen din tilbake :)

Lørdagskveld :)

Jentan på landet sa...

Håper russejenten kommer seg fort på beina igjen. Blir vel godt å få tilbake pc'en tenker jeg.

H. sa...

God bedring til russen !
Så ønsker jeg dere en flott 17 mai feiring ;)

Hilsen Helen