søndag 27. mai 2012

Mitt barndomsparadis


Med gutta på orienteringstur og late jenter som koste seg i sola,
 bestemte jeg meg for å kjøre opp i dalen for å
besøke mamma på hytta.


Det er lenge siden sist jeg var her, så det var veldig
 deilig å dra dit en tur i dag.
Og været var jo bare helt supert også,
selv om det blåste, men det var igrunn bare deilig.


Her har jeg kost meg mang en sommer som barn, sammen med
mamma, pappa og lillesøster.


Her er det velholdt og mamma har masse blomster.
Litt tidlig enda, men de kommer.


Nå har skyene igjen kommet over Trondheim, og vi håper
at dette ikke var sommeren for denne gang.
For nå kommer dager med regn...igjen...men det var
godt så lenge det varte.


Fortsatt god pinse

Klem Hege


6 kommentarer:

Fru Haugen Klingen sa...

Åååå...så fint mamman din har det :) Koselig å ha en dag på hytta med mor da:) Væ
Vi krysser fingrenr for st vi får litt mer sommer...men vi kjenner jo Trøndelag, en regnskur varer jo som regel et par uker og i værstefall måneder :(
Klem

Snertne sneller og små nøster sa...

Så koselig det var der - kan godt tenke meg det har vært fine barndomssomre der :-D

Jeg krysser fingrene for fortsatt sommer her jeg - klem Siv

Jentan på landet sa...

Der så det koslig ut ja. Kan skjønne at du har mange fine barndomsminner derifra. Håper vi får mange fine dager fremover i trøndelag.

Livets små øyeblikk sa...

Herlige bilder, og for et fint sted.
Deilig med slike plasser som kan by på fine barndomsminner:)

Det er vindfult og litt kaldere her på Møre og.
Vi får håpe at fineværet ligger til lading og er tilbake om ikke så lenge;)

Ønsker deg en fin kveld
og ei strålende uke,
klem Hanne:)

Petrus og Petrine sa...

SÅ ut som et sted som gir ro og rekreasjon :)
Vakkert var det der.
SÅ deilig å ha et slikt jordbærsted man kan ta en tur til .

Ha en koselig og fargerik uke :)

KLem
Nann Karin

H. sa...

Ååååhællandussen, for en søt lite perle dette er :)

Ikke rart du har masse fine barndomsminner herfra, må ha vært deilig for deg og din søster å ha ferie her som små.

Fortsatt fin uke ønskes deg, så får vo håpe det vil komme MASSE, MER sommer...snart..::)