mandag 15. august 2011

Grønne fingre

 
Det har mamma.
Har vært hos henne i kveld og levert jr.
De skal fly til Sandnes og tante i morgen, tror det er noen
som gleder seg ja.

Men det var jo ikke det jeg skulle skrive om. Jo..
jeg måtte bare spørre om jeg fikk lov til å ta bilder av terrasen hennes,
 for å blogge om de flotte sommerblomster hennes.
Og det fikk jeg.




Synes det er litt greit å få tillatelse ;-)








Hun har alltid så flotte og frodige sommerblomster.
Flere av pelargoniane har hun
hatt i mange år, og de
blir bare flottere og større for hvert år




Synd det ikke var sol og fint vær,
for når jeg tok bildene så øs pøs regnet det.


Takker mamma for titten

Klem Hege


2 kommentarer:

Tovepia sa...

Koselig med blomster, og din mor har tydeligvis grønne fingre;) Flott var det!
ha en fin dag, her bøtter det ned;)
Klem fra meg;)

H. sa...

Åh, ja - her snakker vi frodig terrasekrukker med skjønne blomster !

Sååå flink hun er, moro å se ;)

God ettermiddag ønskes deg.