tirsdag 9. august 2011

Mine første..



Green Gate




Ja..og jeg er forelsket..
Iallefall så forelsket som man kan bli i
kopper, fat osv.. ;-)
Elsker den muligheten du har ved å mikse og matche
alle de flotte mønstrene og
fagrene..hærlig si no æ da..



Og det kommer garantert mere av
 sorten inn i mine skap.

Dette kom jeg over på Dombås,
da vi var på vei til Bergen.
Og det sto mer eller mindre og ropte på meg.
Så da måtte jeg jo bare..
ikke sant..hihi..


Ønsker alle en flott dag

Klem Hege


4 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

lekre greengate kopper du har fått!! Alt fra GG er fint, og artig at man kan mixe alt:) Og så fint stue taket ditt ble!! Tenker det ble myye lysere i rommet ja!

Klem fra Hanne:)

Shy sa...

Grattis!!
Eg har ingen GG. Det var planen å kjøpe eit GG krus i sommer, men nei, eg enda opp med eit mega krus med kyr på...

Fru Haugen Klingen sa...

Wow!!! Så utrolig stilig!!!

Nydelig!

Hilsen ivrig hekler ;)

H. sa...

Blir du "ropt etter" - ja, da er det bare å kjøpe med, sier nå jeg.

Disse er super søte, sååå engelsk-aktig, sommer stil, og lekre farger.
Ikke rart du har lyst på mer !!