søndag 21. august 2011

I morgen kommer de..


..og river badet.
Blir så man gru gleder seg
på en måte.
Gruer seg til alt som følger meg av
støv og rot, som vi må leve med i 4 uker.
Men gleder seg til å få ett flott nytt bad.

Badet var jo ikke så ille da,
men må man så må man.




En smakebit av flisene som de er i dag.

Kommer med mere senere.
Nå er jeg så sliten av å løpe i trapper
med alt som skal ryddes unna...IGJEN..
får litt trim da..hehe..

Men jeg HÅPER jeg holder ut 4 uker til
med det absolutte kaos. Kjenner jeg
begynner å bli litt lei nå.
Hater at huset ser ut som det gjør.

Vel vel..sier takk for denne gang..


Ha en flott aften

Klem Hege


4 kommentarer:

Trollmora sa...

kattvask i 4 uker ja. . . Jo. . . Nettopp :) Hihi
gleder meg til å se jeg :)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Lykke til med nytt bad:) Gleder meg til å sjå etterkvart...
Treng masse inspirasjon når det gjeld bad no;)Skulle ha fiksa vårt også!!!

Ønsker deg ei fin ny veke♥
Klem frå Mette.

Fru Haugen Klingen sa...

Huff...ja....dette rotet som kaoset som kommer når man pusser opp er ikke enkelt å svelge altså. Men tenk at det kun er for en kort tid, IKKE for alltid ;)

Gleder meg til å se hvordan det blir jeg da :)

Klem fra meg til deg :)

H. sa...

Dette er spennende, da Hege, men skjønner også at man blir lei...det jeg ikke liker, er alt støvet og man vasker liksom HELE tiden....men, så blir alt fint - til slutt !!

Håper du lar oss følge med...?

Ciao fra Italia