søndag 8. januar 2012

Da...


...er jeg akkurat ferdig med å hive ut jula.
Vel...noe rødt er det igjen.


Som denne her...som knakk så jeg måtte klippe av
den ene stilken. Og noen juleplanter
som femdeles står så fint og noen julelys som
jeg fort brenner opp på noen kvelder.


Jula og de røde fargene er utrolig flott, men du
verden så godt det er å få stua tilbake til normalen å.


Innlegget her ble laget i full fart...og bildene er litt uskarpe
og det skulle helt klart vært tentpå levende lys.
Men kan ikke få til alt på 10 min heller da...hihi..


God søndagskveld til dere alle

Klem Hege


3 kommentarer:

Havfruen sa...

Det ER godt å få tilbake normalen! Men jeg hadde nok også satt amaryllisen i vase ja...det er en nydelig blomst:)
Ha en fin søndagskveld du også, klem fra meg:)

Synnøve sa...

Er så enig,det er så godt og være tilbake til det normale
Har to amarylliser som ikke har blomstret ennå.
Ha en fin kveld
Klem Synnøve

Fru Haugen Klingen sa...

Min amaryllis knakk også, så min har også fått en vase med vann i :)

Jeg syns også det er godt å få ut jula :)

Klem fra meg...