torsdag 2. juni 2011

Det nærmer seg..

Nå er det under fjorten dager til min
kjære og jeg skal
på en etterlengtet alene ferie.

Og jeg har, som jeg har nevnt tidligere, lenge
drømt om å få oppleve Italia.



Og som dere kanskje ser, går
turen til vakre
Firence.







En liten smakebit..
både for meg selv og de som måtte
finne veien innom :-)


Terrassen på hotellet vårt.



Vakre Toscana.





Pisa.

Vi tenker å låne bil..iallefall en dag,
og da tenker vi å kjøre
opp til Pisa.

Min kjære var der da han
var liten, og kunne godt tenke seg å
se plassen igjen.

Vil jo se så mye av landet som vi
kan den stunden vi er der.
Å..som jeg begynner å glede meg :-)

Klem fra Hege

Bildene er hentet hos google

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Hei, så koselig å høre fra deg;) Du har en koselig blogg og du er tydeligvis fra samme by??
Høres direkte herlig ut med en slik ferie, og for øyeblikket er det ikke noe savn å dra fra Trøndelag:O)
Kos deg resten av langhelga, klem fra meg;)

H. sa...

Så moro at der skal på ferie i Bella Italia !
Firenze er flott, har kun vært innom der 2 ganger på dagsturer, og skulle gjerne kommet meg dit igjen...men, skal ikke klage, er jo så heldig å bo masse i Italia ellers.... kos deg med den ode maten, deilig drikke og ikke minst GELATO (is)

GOD TUR !!

Ciao