fredag 10. juni 2011

WOW...

Jeg er helt overveldet over alle som har vært inne å
kikket på innlegget om bh'ens historie.

Vanligvis er det vel innom ca 15 stk pr dag å besøker
 bloggen . Men på den første dagen innlegget
var inne, hadde jeg over svimlende
150 besøkende. Og den andre
 dagen var det over 140 stk.
Og i dag er det snart 80 stykker.

WOW sier jeg bare..



 
Men jeg savner å finne noen "spor" etter dere.
Det hadde bare vært sååå morro.
Og få høre hva dere synes,
og ikke minst se hvem dere er.


Er vel litt nysgjerrig da vet dere ;-)


Ha en flott kveld

Klem fra Hege


3 kommentarer:

Tovepia sa...

Ja, av og til er man nysgjerrig på hvem som er der ute:O) Spennende og litt skummelt;)

Shy sa...

Hehe! Ja, rare greier med den statistikken. Og eit innlegg om BH`ar kan det nok vere mange som interesert i ;)

Trollmora sa...

så rart.... jeg trodde jeg hadde fulgt deg lenge jeg, men jeg ser at jeg ikke har det.... så rart? NÅ har jeg lagt meg til da, så får vi se om jeg sitter fast denne gangen :)