søndag 10. juli 2011

Bittelitt hage


Jeg har ett bed i hagen..hmm ja.. (Har planer om forandringer
på den fronten da, men ikke i år) og det fikk en
liten oppfriskning i dag.




Sånn var det før. Synes det så litt overfylt ut med
alt det grønne. Hva kan vi gjøre med det.
Jo jeg utvider bittelitt..
Sjekk min fine rosa bil i bakgrunnen da..
eee..avsporing..hihi..




Sånn ble det..ikke store forandring men synes det ser mye bedre ut.
Sjekk forresten jr sin flotte solsikke.
Den er han litt stolt over.



Og velkommen skiltet har fått ny plass.
Det hang på døra før, og min
kjære holdt på å bli gal av at det skramlet på
døra hver gang den ble åpnet.

Det ble ikke så værst der heller da synes jeg.

Og har min kjære sett det..eller mere riktig hørt det
nope..han har værtfall ikke kommentert det.
Litt typisk mannfolk..

Nå sitter jeg ute med et glass vin..
et pledd og MASSE knott..og blogger.
Vet ikke helt hvem som vinner enda av meg og knotten..
men den prøver vaffal intenst å jage meg inn nå.




Æsj..den er ikke akkurat vakker da..knotten altså..

Men bilde av meg som drikker vin har vi
sett før her inne..
og det er vel ikke heller noe vakkert syn..hehe..
Så hvem som vinner der..ja si det..

Vel vel..nok tullprat..

Ha en flott sommerkveld

Klem fra Hege

4 kommentarer:

Synnøve sa...

Beddet ble bra det. Skjønner godt han er stolt over solsikken sin,så stor og fin den var.

Synd det skal komme knott,når det endelig er vær til og sitte ute.
Kos deg med vin!

Klem Synnøve

Shy sa...

Ha,ha! Dersom du vinn over knotten er du god!!!

Tovepia sa...

Det ble flott!!
Knotten er noe herk i solnedgangen, men satt du lenge nok så vant du, for den forsvinner når sola har gått ned:O)

Fru Haugen Klingen sa...

Så fint bedet ditt ble da :) Og skiltet ble kjempefint der også :)

Vant du over knotten?

Klem