mandag 18. juli 2011

Liten utflukt..


Idag har vi vært på en liten utflukt.
Og siden eldste datter snart
er oppkjøringsklar
fikk hun litt kjøretrening.



Her er hun i fint driv i min "lille rød",
oss to i den med resten
av familien på slep i den andre bilen.
Jepp..vi kjørte to biler, blir litt trangt
med fem i min bil.




Turen gikk til Røros.
Er flere år siden jeg var der sist,
og jr var så liten den gangen
at han ikke husker noe.


Her er noen smakebiter på vår tur til Røros






Dette huset fikk meg til å tenke på Italia,
både gulfargen og døra.
Det ligger rett imot
kirken.









Oj..en riktig gammel utedo..



Hmm..hva skjuler seg der inne tro..



Litt morsomt bilde..
det er tatt med mitt kamra hvor
jeg tar bilde av mitt speilbilde i gubbens linse..hihi..




Hærlig blåfarge..
Den fant jeg på en av veggene på
bergverks museet.
Vet ikke hvordan eller hva som har laget den,
den poppet bare ut av veggen.
Og den var bare hellt nyyydelig synes jeg.







Er jo bare så utrolig mye å ta bilder av..
så jeg bare knipsa ivei jeg.


Ferie hilsen fra Hege


2 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Røros er en av de vakreste byene vi har :) Kos dere på ferie

Fru Haugen Klingen sa...

Så koselig med en Rørostur da :) Mange fine bilder ja :)

Klem