torsdag 14. juli 2011

Mitt lille sy prosjekt


Sånn ble mitt lille sy prosjekt :)



Da vi malte karmene fjernet vi
de gamle tre persiennene.
Vi ville ha noe annet OG noe lysere.

Og jeg fikk lyst til å sy noen enkle liftgardiner
på de to små vinduene.
Er år og dag siden sist jeg tok i en symaskin,
men de ble da ikke så aller værst..
hehe..om jeg skal si det selv.




"Pynte kappen" kunne kanskje vært litt lengre, men
det er en enkel sak å skifte den ut.
Jeg bare tråklet den på fast,
og det gjorde jeg med tanke på at den
skulle være enkel å skifte ut.

Og knytebandene
kunne vært litt bredre ser jeg.
Men man må jo bare prøve og feile litt før man
blir flink til til det meste her i verden ;)



Og som dere ser..vi har hatt
besøk av sola i dag.

Det er så pent når sola kommer inn gjennom
vinduene som dette.


Ønsker alle en flott kveld

Klem fra Hege


3 kommentarer:

Synnøve sa...

Så flink du er som syr liftgardiner.
Kjempefine var de.

Her er sommeren endelig kommet,så dagen er blitt tilbringt ute.
Nå koser jeg med et glass vin og blogging:)
Ha en fin helg
Klem Synnøve

Fjellets datter sa...

Kjempefine ble gardinene, uten å ha tatt i en symaskin på mange år! Det var flinkt gjort! Stå på med zikkzakk og rettsøm! Og ha så en hekle-strikke-sy glad kveld.
Klem fra Kristin

H. sa...

What !! Ikke sydd på år og dag, også sier du: ...de ble da ikke så aller værst..

Søte deg, disse ble super fine, du er kjempe flink, syns jeg !
All grunn til å være stolt og fornøyd med ditt syprosjekt !

Jeg er ihvertfall veldig imponert!

Kos deg med nye gardiner og hvilket håndarbeid skal du nå begynne på..? Flere heklede blosmte....eller... ;))