torsdag 13. oktober 2011

Ettermiddags kaffe på IKEA


I ettermiddag dro fru Haugen Klingen og jeg på kosetur
til Ikea..jaa det er nemlig mulig det, men
det vet jo vi damer at
er mulig ;).
Menn derimot tror jeg synes det er
tortur.
Hvor er nærmeste snarvei daa...



Ett barn var med, men hun var en drøm å ha med.
For hun var jo "parkert" for en time, og
da fikk jo vi kikket litt alene.

Etterpå var vi på kafeen og kosa oss alle tre.
Kjempekoselig var det.

Shopping var ikke det viktigste på IKEA
i dag..men bare vær med
en god venn.


God torsdags
 kveld, det er snart helg :-D 



5 kommentarer:

Jatte sa...

Hørtes koselig ut :)

Ang innlegget under her, nå spise jo jeg lavkarbo så for meg er ribbe PERFEKT uansett da, men på julaften spiser jeg ALT jeg har lyst på uansett, det er nemlig ikke det man spiser mellom jul og nyttår som er skadlig, men det mellom nyttår og jul ;) Det sier nemlig min svigermor - å det er jo ganske sant!

Så kos deg med ribbe, det skal jeg!
Klem Jatte♥

Trollmora sa...

Vi får ta et ikeabloggedametreff en gang :)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Kunne godt tenke meg ein tur på Ikea!!!Er so leeeenge sidan sist og soooo langt vekke:( Mykje eg kunne tenkt meg der:)

Ønsker deg ei fin helg♥
Klem frå Mette.

Tovepia sa...

Hørtes koselig ut! Jeg kan kose meg der alene, men med gubben er det rene parademarsjen etter pilene til bestemt sted;O))
Nyt helga klem fra meg;)

Fru Haugen Klingen sa...

Ååååååhh...vi hadde det kjempekoselig :)

Må gjøre det en annen gang også snuppa :)

*smask*