fredag 28. oktober 2011

God helg


Jeg vil ønske alle som er innom og hilser på, ei riktig god helg.


Min uke har vært ganske tung, så jeg har tatt meg to dager
 hjemme å bare slappet
 av og sovet. Kroppen har ikke vært
helt medgjørlig i det siste. Jeg har vært sliten og
rett og slett utafor.

I dag kom jeg meg en tur ut i skogen, og du verden
det var bare helt vidunderlig.
Så i morgen skal jeg ut på tur. Jeg har ikke vært
 så veldig flink til å trene de siste
to årene, og det
er vel det jeg merker på kroppen nå.


Men i morgen er en ny dag med nye muligheter

Klem Hege


2 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Håper du får tatt deg inn igjen nå da :-D

God helg - klem Siv

H. sa...

Håper helgen og fri samt en fin tur på søndag, kanskje....? Vil gi deg energi og styrke, pass på deg selv :)

God helg til deg også !