søndag 23. oktober 2011

Vollyball og shopping


I dag startet jeg dagen med å kjøre den mellomste til
flotte Ranheim friidretts hall.
Der er det vollyball turnering i dag.


Og for en flott hall og anlegg det har blitt.
Dette var første gangen jeg var der,
og jeg ble virkelig imponert.


Det har utrolig mye å si for friidrettsmiljøet at
de har fått en så flott plass å trene.


Og jentene spilte kjempbra. De har et helt nytt lag,
men det funka kjempebra.
Jeg må berømme vollyball miljøet. Det er lite, men
du verden så utrolig bra det er.
Begge jentene har spilt håndball før, og det samholdet
som vi har opplevd her så vi aldri i håndballen.
Jenta vår stoor trives, og det varmer
hjertet til en stolt mamma.
Spesielt når livet til denne flotte jenta ikke
alltid har vært så bra.
Men jeg vil takke vollyballen for at hun har det
så bra som hun har det i dag.

Så ble det tid til litt shopping å ;)..vel ikke så mye..men jeg
fikk tak i et par julegaver da.


Her er jeg på Trægården på Ranheim.
Utrolig mye fint.


Det er hovedsakelig et lysstøperi, men de har
 mye fint "stæsj" å da.


Så skal du pynte et festbord er dette virkelig
plassen å lete etter pynt.
Og om du er litt tom for ideer, så kan jeg love
deg at du får noen her.

I samme bygg finnes også en interiør butikk,
men de har stengt på søndager.
Synd...for der skulle jeg ha vært, så vi får se om
vi finner en mulighet til uka ;)


Ønsker aller en flott søndags ettermiddag

Klem Hege

4 kommentarer:

H. sa...

Så moro at hun har funnet sin idrett å drive med, og trives - sunt miljø er det også !

tenker du var glad du fikk "shoppet bittelittegranne" :)
Kanskje like greit at interiør butikker var stengt...? hehe

Fru Haugen Klingen sa...

Bra at hun trives med volleyball. Kjempefine jenta di <3

Så mye fint nede på Trægården altså, anbefaler alle å ta seg en tur dit :)

Klem

Shy sa...

Imponerande, både hallen og butikken :)

Synnøve sa...

Så flott hall.
Trægården har jeg ikke besøkt ennå. Ser de har masse fint.
Klem